Autótörténelem - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://autohistory.blog.hu/2011/01/02/tojeiro_2/full_commentlist/1#c42472049
Válasz erre: A kígyó atyja: John Tojeiro - 2. rész
2024-02-23T22:51:31+01:00
2024-02-23T22:51:31+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Zorall :)<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://autohistory.blog.hu/2012/03/20/cobra_cougar/full_commentlist/1#c42472047
Válasz erre: Kígyó-evolúciós zsákutca
2024-02-23T22:50:00+01:00
2024-02-23T22:50:00+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Nagyon különleges nekem nagyon tetszik. De biztos nem csinálgatnám, nagyon sok idő.<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c42469687
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2024-02-22T15:58:53+01:00
2024-02-22T15:58:53+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Nem tetszik.<br />
https:hoszigetelorendszer.com
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c42469685
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2024-02-22T15:57:09+01:00
2024-02-22T15:57:09+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Nagyon király szépen megcsinálva.<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://autohistory.blog.hu/2009/10/04/marcos/full_commentlist/1#c37152756
Válasz erre: A legcsúnyább sportkocsi: Marcos
2019-05-07T14:49:23+02:00
2019-05-07T14:49:23+02:00
fehersolyom
http://blog.hu/user/244830
<a rel="nofollow" href="https://otrnrmagazine.blog.hu/2019/05/07/szaguldas_porche_gyujtemeny_szaguldas?fbclid=IwAR3iXCCBkh_IU6SDS0wJ1_Rd_w3ZN4Te2wfOi0in6oeFJUfpMcBzxtP474w">otrnrmagazine.blog.hu/2019/05/07/szaguldas_porche_gyujtemeny_szaguldas?fbclid=IwAR3iXCCBkh_IU6SDS0wJ1_Rd_w3ZN4Te2wfOi0in6oeFJUfpMcBzxtP474w</a>
https://autohistory.blog.hu/2009/10/18/a_nagysag_alma_vector/full_commentlist/1#c30926122
Válasz erre: A nagyság álma - Vector
2016-08-04T14:20:19+02:00
2016-08-04T14:20:19+02:00
Sandor Bodnar
http://blog.hu/user/865317
drukkolok,h sikerüljön végre egy mindig működő és mindenkit megalázó vectort összehozni!
https://autohistory.blog.hu/2008/10/12/gyors_esocsepp_talbot_lago/full_commentlist/1#c28138006
Válasz erre: Gyors esőcsepp - Talbot-Lago
2015-09-18T16:43:22+02:00
2015-09-18T16:43:22+02:00
Revolutionist
http://blog.hu/user/664708
Varázslatos... lenyűgöző... felfoghatatlan hogy egy ilyen legendás és csúcsminőségű brand eltűnt...
https://autohistory.blog.hu/2009/07/26/nehez_ujrakezdes_cemsa/full_commentlist/1#c26699198
Válasz erre: Nehéz újrakezdés - Cemsa
2015-04-08T21:29:04+02:00
2015-04-08T21:29:04+02:00
trealbero
http://blog.hu/user/985320
A Lancia Flavia valóban boxermotoros, a Fulviát viszont a poszt állításával szemben soha nem hajtotta boxer. A Lancia Fulviának valamennyi verzióját a kis hengerszögü V4-es hajtja ami a Lambda óta Lancia hagyomány - a sornéggyel megegyező főtengelye miatt gépészetileg VR-4 motor.
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c23756693
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2014-07-09T12:34:49+02:00
2014-07-09T12:34:49+02:00
RÁJEN
http://blog.hu/user/198798
<a href="http://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady?full_commentlist=1#c20867501" class="reply_nick_44887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20867501 );">@alecwolf</a>: Jó kis olvasmányos poszt lett ez is, as usual. A képek nálam is keskenyek. Én feltöltés előtt mindent 605 pixel szélesre formázik, ugye ugyanez a sablonom, ez vált be.
https://autohistory.blog.hu/2009/04/04/alfatali09/full_commentlist/1#c22846604
Válasz erre: Alfa Romeo találkozó 2009
2014-05-09T21:37:54+02:00
2014-05-09T21:37:54+02:00
laces24
http://blog.hu/user/866735
Heló. Ha valakit érdekel , a taunus a képen nálam van és eladó. Használtautón megtaláljátok , most már lakkfekete.
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20867501
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-10-22T16:48:48+02:00
2013-10-22T16:48:48+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
Hinnye, itt valamit nagyon összekuszált a blogmotor!<br />
Pár héttel ezelőttig még rendben voltak a képek, most viszont még szerkeszteni sem tudom őket...<br />
<br />
Hétvégén rendbe rakom, köszönöm az észrevételt!
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20820923
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-10-15T19:28:44+02:00
2013-10-15T19:28:44+02:00
baliakobon
http://blog.hu/user/765789
Egyébként remek cikk! Zene füleimnek régi japán autó históriák. :)
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20820915
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-10-15T19:27:45+02:00
2013-10-15T19:27:45+02:00
baliakobon
http://blog.hu/user/765789
<a href="http://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady?fullcommentlist=1#c20818306" class="reply_nick_87964" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20818306 );">@madbalee</a>: Nekem is úgy jönnek be sajnos.
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20818306
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-10-15T13:19:28+02:00
2013-10-15T13:19:28+02:00
madbalee
http://blog.hu/user/87964
Csak nekem jönnek be furan "szüken" a kepek
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20270687
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-07-23T23:05:06+02:00
2013-07-23T23:05:06+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady?fullcommentlist=1#c20256484" class="reply_nick_167667" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20256484 );">@Sam. Joe</a>: <br />
Nagyon ötvenes évek :)
https://autohistory.blog.hu/2013/07/21/japan_historia_z_1_resz_megszuletik_a_fairlady/full_commentlist/1#c20256484
Válasz erre: Japán história Z - 1. rész: Megszületik a Fairlady
2013-07-21T18:04:07+02:00
2013-07-21T18:04:07+02:00
Sam. Joe
http://blog.hu/user/167667
"1955 Datsun K110 Convertible"<br />
Üssetek-verjetek, de... EZ EGY TRABANT! 8-)
https://autohistory.blog.hu/2009/06/21/matra_7/full_commentlist/1#c19777077
Válasz erre: A Matra története - 2. rész: Le Mansból a golfmeccsekre
2013-05-15T23:45:56+02:00
2013-05-15T23:45:56+02:00
vancello
http://blog.hu/user/48469
Nagyon érdekes írás, köszönöm!
https://autohistory.blog.hu/2013/02/04/csillagos_otos_adams-farwell/full_commentlist/1#c18970387
Válasz erre: Csillagos ötös: Adams-Farwell
2013-02-04T19:35:04+01:00
2013-02-04T19:35:04+01:00
csiky944
http://blog.hu/user/45984
jó kis olvasmány volt :)<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=Y0XbqHUAI-0">www.youtube.com/watch?v=Y0XbqHUAI-0</a>
https://autohistory.blog.hu/2012/12/31/buek_es_folytatas_2013-ban/full_commentlist/1#c18871657
Válasz erre: BÚÉK és folytatás 2013-ban!
2013-01-22T14:09:25+01:00
2013-01-22T14:09:25+01:00
RÁJEN
http://blog.hu/user/198798
BÚÉK, hajrá!
https://autohistory.blog.hu/2012/12/31/buek_es_folytatas_2013-ban/full_commentlist/1#c18674237
Válasz erre: BÚÉK és folytatás 2013-ban!
2013-01-01T16:32:45+01:00
2013-01-01T16:32:45+01:00
vancello
http://blog.hu/user/48469
Boldog új évet kívánok! Ezen az oldalon mindig érdemes várni a posztokat!
https://autohistory.blog.hu/2008/08/10/trukkos_alfa_amerikaban_asardo/full_commentlist/1#c18629993
Válasz erre: Trükkös Alfa Amerikában - ASARDO
2012-12-24T11:40:59+01:00
2012-12-24T11:40:59+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2008/08/10/trukkos_alfa_amerikaban_asardo?fullcommentlist=1#c18573642" class="reply_nick_76845" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18573642 );">@pnegyesi</a>: <br />
<br />
Szép fordulat, köszönöm az infót!
https://autohistory.blog.hu/2008/08/10/trukkos_alfa_amerikaban_asardo/full_commentlist/1#c18573642
Válasz erre: Trükkös Alfa Amerikában - ASARDO
2012-12-17T18:37:40+01:00
2012-12-17T18:37:40+01:00
pnegyesi
http://blog.hu/user/76845
Nem Helmut, hanem Imre Schlosser, legalábbis egy 1960-as cikk szerint:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.autopuzzles.com/forum/index.php?topic=4659.0">www.autopuzzles.com/forum/index.php?topic=4659.0</a><br />
<br />
utolsó bejegyzés
https://autohistory.blog.hu/2008/05/30/kivul_landy_belul_skodri_a_trekka/full_commentlist/1#c17461934
Válasz erre: Kívül Landy, belül Skodri - A Trekka
2012-08-02T20:17:01+02:00
2012-08-02T20:17:01+02:00
vancello
http://blog.hu/user/48469
Szeretem az ilyen soha nem látott érdekességeket, köszi!
https://autohistory.blog.hu/2012/07/22/kozepmotor_a_rozsdahalmon/full_commentlist/1#c17373086
Válasz erre: Középmotor a rozsdahalmon
2012-07-22T15:56:53+02:00
2012-07-22T15:56:53+02:00
Spica
http://blog.hu/user/247808
wow! köszönöm szépen :-)
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16642517
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-15T11:18:37+02:00
2012-05-15T11:18:37+02:00
Make Valamit
http://blog.hu/user/140535
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi?fullcommentlist=1#c16586187" class="reply_nick_44887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16586187 );">@alecwolf</a>: 14:40 táján érdemes nézni a padlóját a kocsinak, ott nagyon eldurrant valami olajcső...
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16586187
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-08T18:29:48+02:00
2012-05-08T18:29:48+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
@vancello, waffen55, Dr. GGG77, nagyonnagyon, twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: <br />
<br />
Köszönöm! Igen a Birdcage videót nézve is halálfélelmem volt egy-egy kanyarnál. Eszelős sebességérzet, szinte mint egy motor... Mondjuk a vége sajnos elég "Maseratis"...
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16574975
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-07T12:53:34+02:00
2012-05-07T12:53:34+02:00
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX
http://blog.hu/user/46496
Jo a video.<br />
Rendesen kell gepeszkedni a jarmuben.<br />
Az meg erdekes latvany, hogy a vezeto jobb oldalon ul es a valtokar is jobb oldalon van.
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16573011
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-07T09:08:54+02:00
2012-05-07T09:08:54+02:00
nagyonnagyon
http://blog.hu/user/157757
jó volt olvasni, a videó eszméletlen, köszi !
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16569474
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-06T18:54:12+02:00
2012-05-06T18:54:12+02:00
Dr. GGG77
http://blog.hu/user/686138
Nagyon jó posztok ezek, csak könyörgöm, a sötét alapon világos betűkről szokjunk már le...
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16568688
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-06T16:34:15+02:00
2012-05-06T16:34:15+02:00
waffen55
http://blog.hu/user/201301
Köszi szépen! Nagyon tanulságos volt! Szép munka!
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16568679
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-06T16:33:09+02:00
2012-05-06T16:33:09+02:00
waffen55
http://blog.hu/user/201301
Köszi szépen! Nagyon tanulságos volt! Szép munka!
https://autohistory.blog.hu/2012/05/06/camoradi/full_commentlist/1#c16568087
Válasz erre: Le Mans, madárkalicka és kígyómarás - Camoradi
2012-05-06T14:30:11+02:00
2012-05-06T14:30:11+02:00
vancello
http://blog.hu/user/48469
Érdekes történet, a videó meg tényleg hátborzongató.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16013093
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T19:07:11+01:00
2012-03-05T19:07:11+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16012993" class="reply_nick_2358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16012993 );">@coeurace</a>: Ó, F*ck... Benéztem... :)<br />
Csak hajtás, ohne sallang, ennyi az egész! Nagyon hétfő van :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16012993
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T18:54:53+01:00
2012-03-05T18:54:53+01:00
coeurace
http://blog.hu/user/2358
Gyújtás elektromos autóban? Ok, értem én hogy 'csak hajtani' kellett. Azóta azonban fejlődtek az anyagok és az akkumulátorok is! A mai hibrid autók is csak kb. 50km/h-ig mennek csak aksiról és úgyse közelítik ezt a szintet.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16012317
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T17:23:43+01:00
2012-03-05T17:23:43+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16009786" class="reply_nick_563375" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16009786 );">@Peter__Blau</a>: <br />
Hot Wheelsben pedig: Sick Transit... (bocs'):)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16012291
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T17:20:12+01:00
2012-03-05T17:20:12+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16008987" class="reply_nick_483723" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16008987 );">@Főtruista</a>: @coeurace:<br />
<br />
Fan... válasza a magyarázat; az autóban a gyújtáson kívül máshoz nem nagyon kellett delej. Nomeg a végsebesség sem nagyon ment 40-50 km/h fölé...
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16012278
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T17:18:18+01:00
2012-03-05T17:18:18+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16006939" class="reply_nick_318184" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16006939 );">@Fantomász</a>: <br />
Nem volt egyértelmű számomra, hogy az L a "Laundry", vagy simán csak a "Long wheelbase" jelölése, úgyhogy inkább kihagytam.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16009786
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T12:51:06+01:00
2012-03-05T12:51:06+01:00
Peter__Blau
http://blog.hu/user/563375
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16009430" class="reply_nick_2358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16009430 );">@coeurace</a>: Azóta már elmúlt a világ dicsősége :-)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16009602
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T12:32:57+01:00
2012-03-05T12:32:57+01:00
coeurace
http://blog.hu/user/2358
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16008987" class="reply_nick_483723" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16008987 );">@Főtruista</a>: :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16009430
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T12:13:52+01:00
2012-03-05T12:13:52+01:00
coeurace
http://blog.hu/user/2358
Az csak nekem tűnik fel, hogy az első poszteren lévő Colombus Electric autó 1904-ben 125 mérföldet (kb. 208 km-t) tudott megtenni egy töltéssel?
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16009356
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T12:05:58+01:00
2012-03-05T12:05:58+01:00
Kulmar
http://blog.hu/user/212060
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16008987" class="reply_nick_483723" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16008987 );">@Főtruista</a>: azt gondolom, hogy 1910-ben nem volt az autóban: szinte kötelező világítás, fűtés, hűtés, rádió, gps stb.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16008987
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T11:32:01+01:00
2012-03-05T11:32:01+01:00
Főtruista
http://blog.hu/user/483723
Érdekes cikk, dugyanakkor ha azt nézem, hogy 1910-ben készen volt az egy töltéssel 200 km-t megtenni képes elektromos autó, akkor nagyon remélem, hogy ahol most tartunk, az komoly, mert viccnek kicsit erős lenne.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16006939
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T06:32:32+01:00
2012-03-05T06:32:32+01:00
Fantomász
http://blog.hu/user/318184
Azért ha már a "B" (bakery) kód felfedésre került, ugyanígy tehettél volna az "L" (laundry) betűvel is :)<br />
<br />
de jó cikk, köszönöm :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16006894
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-05T05:35:27+01:00
2012-03-05T05:35:27+01:00
hagyma
http://blog.hu/user/14067
meg minndig jonnek a jegkremmel<br />
es az ugyuanaz zenevel:)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16005585
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T21:23:45+01:00
2012-03-04T21:23:45+01:00
bobbafet
http://blog.hu/user/109015
Kitűnően megírt poszt, öröm volt olvasni!
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16004839
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T20:13:41+01:00
2012-03-04T20:13:41+01:00
Opel P1
http://blog.hu/user/559576
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16003805" class="reply_nick_60740" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16003805 );">@Circus</a>: tényleg hiba, de koncentráljunk a lényegre :)<br />
Azért Szalonna György odavág! :D
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16004178
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T19:16:07+01:00
2012-03-04T19:16:07+01:00
Karmadealer
http://blog.hu/user/35030
Óriási. A Marathon Checkerrel és a jelegzetes sárga iskolabusszal együtt az amerikai filmeket fogyasztó világ reitinájába beleégtek ezek a formák.
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16003805
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T18:40:03+01:00
2012-03-04T18:40:03+01:00
Circus
http://blog.hu/user/60740
"Corvettel"<br />
Egy ilyen szintű cikkben, ejnye... Amúgy nagyon szuper, köszönjük!
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16003097
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T17:10:28+01:00
2012-03-04T17:10:28+01:00
waffen55
http://blog.hu/user/201301
Köszönöm én is! Szeretem a cikkeidet! Ne hagyd abba! :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16002835
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T16:35:00+01:00
2012-03-04T16:35:00+01:00
toncsi64
http://blog.hu/user/86350
Szeretem az ilyen sztorikat. Élvezet volt olvasni. Köszönöm...
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16002634
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T16:06:05+01:00
2012-03-04T16:06:05+01:00
PiszkosFreddy
http://blog.hu/user/246932
Élmény volt a cikk!<br />
Köszönöm!
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16002164
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T15:01:53+01:00
2012-03-04T15:01:53+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16001984" class="reply_nick_415439" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16001984 );">@K.teknőc</a>: <br />
Nem, az Ford gyártmány:<br />
<a rel="nofollow" href="http://images.thecarconnection.com/med/ford_postal_ev_100001078_m.jpg">images.thecarconnection.com/med/ford_postal_ev_100001078_m.jpg</a>
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16002158
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T15:01:23+01:00
2012-03-04T15:01:23+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16001180" class="reply_nick_11801" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16001180 );">@toto92</a>: <a href="http://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco?fullcommentlist=1#c16001765" class="reply_nick_164799" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16001765 );">@Dennis01</a>: <br />
Én köszönöm az olvasást! :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16001984
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T14:24:46+01:00
2012-03-04T14:24:46+01:00
K.teknőc
http://blog.hu/user/415439
Nem rossz, de ez ugyanaz a dobozautó amit az amerikai filmekben láthatunk a postásokkal?
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16001765
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T13:31:25+01:00
2012-03-04T13:31:25+01:00
Dennis01
http://blog.hu/user/164799
Erdekes cikk, klassz kepekkel. Azt hiszem, jobb lesz, ha elolvasom a tobbi cikketeket is! :)
https://autohistory.blog.hu/2012/03/04/divco/full_commentlist/1#c16001180
Válasz erre: Amerikai ikon: a Divco tejeskocsi
2012-03-04T11:24:51+01:00
2012-03-04T11:24:51+01:00
toto92
http://blog.hu/user/11801
Köszönöm a cikket, nagyon érdekes volt!
https://autohistory.blog.hu/2012/02/26/suzuki_kei/full_commentlist/1#c15934487
Válasz erre: A Kei királynője: Suzuki - 1. rész
2012-02-26T12:36:10+01:00
2012-02-26T12:36:10+01:00
vancello
http://blog.hu/user/48469
Érdekes írás, várom a folytatást!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15702904
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-02-02T17:24:56+01:00
2012-02-02T17:24:56+01:00
tuvok2a
http://blog.hu/user/694035
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12?fullcommentlist=1#c15695961" class="reply_nick_44887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15695961 );">@alecwolf</a>: Mindenképpen! ;)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15695961
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-02-02T00:14:02+01:00
2012-02-02T00:14:02+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12?fullcommentlist=1#c15675307" class="reply_nick_694035" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15675307 );">@tuvok2a</a>: <br />
Ha sikerül az elugrás, néhány fényképet a múzeum titkairól megköszönnék! :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15675307
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-01-31T01:33:49+01:00
2012-01-31T01:33:49+01:00
tuvok2a
http://blog.hu/user/694035
Köszi a cikket, tőlem csak 200km, úgyhogy elugrok megnézni :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15674969
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-01-30T23:41:35+01:00
2012-01-30T23:41:35+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12?fullcommentlist=1#c15674918" class="reply_nick_147941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15674918 );">@Quattroman</a>: <br />
Jogos, természetesen 145!<br />
Köszönöm!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15674918
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-01-30T23:27:45+01:00
2012-01-30T23:27:45+01:00
Quattroman
http://blog.hu/user/147941
egy ilyen írásban nagyon csúnya szakmai hiba 144Kombit emlegetni. <br />
a Volvo az ajtók számát a harmadik karakterrel jelölte, tehát 145ös modell
https://autohistory.blog.hu/2012/01/30/sommer_12/full_commentlist/1#c15674696
Válasz erre: A Sommer család autói
2012-01-30T22:54:21+01:00
2012-01-30T22:54:21+01:00
Minibull
http://blog.hu/user/679549
jóóóóóóóóóóóóóóóóóóók
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15655681
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-28T18:41:57+01:00
2012-01-28T18:41:57+01:00
toas
http://blog.hu/user/555653
Ismét jó cikk volt, köszönöm!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15623343
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-24T23:37:54+01:00
2012-01-24T23:37:54+01:00
MAFVM
http://blog.hu/user/680987
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15612031" class="reply_nick_12823" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15612031 );">@Dr. Trebitsch</a>: Alapból én sem vagyok olasz sportkocsi fan :) de ezekhez a kocsikhoz fűződik valami emlék.<br />
A Lambo Urraco volt az első matchbox-om, a Countach volt az első bburago játékautóm ebből kapásból kettő is volt :) a miura szintén bburagoban van meg csak az már 1:18ban :) a Ferrari meg a Miami Viceban volt, gyerekként totál odavoltam érte :D ezen a plakáton pont azt támasztja Don Johnson <a rel="nofollow" href="http://www.imdb.com/media/rm4263288064/tt0086759">www.imdb.com/media/rm4263288064/tt0086759</a><br />
Meg persze ezek még szépek :) nekem az új Ferrarik meg Lamborghinik túl futurisztikusak :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15615419
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-24T10:58:16+01:00
2012-01-24T10:58:16+01:00
ColT
http://blog.hu/user/40347
Az eredeti DKW nem tetszik, de a kupé nagyon jópofa :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15614615
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-24T09:54:50+01:00
2012-01-24T09:54:50+01:00
K.teknőc
http://blog.hu/user/415439
Dehogy rusnya! Gyönyörű az a piros audi - monza!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15614566
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-24T09:51:00+01:00
2012-01-24T09:51:00+01:00
Lowtyo
http://blog.hu/user/109737
igen rusnya jószág mind
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15613032
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-24T00:51:11+01:00
2012-01-24T00:51:11+01:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15612665" class="reply_nick_416787" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15612665 );">@CorvusCorax</a>: <br />
Az már a tengerentúlon született, s inkább a Malzoni történetéhez sorolható, mint a Monzáéhoz.
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15612665
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T23:43:17+01:00
2012-01-23T23:43:17+01:00
CorvusCorax
http://blog.hu/user/416787
Én azért hiányolom, hogy a V6-os kétütemű motorral szerelt Monzáról nem esett szó.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://maharpress.blogspot.com/2010/10/se-tres-e-igual-seis-seis-e-igual-doze.html">maharpress.blogspot.com/2010/10/se-tres-e-igual-seis-seis-e-igual-doze.html</a>
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15612031
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T22:26:58+01:00
2012-01-23T22:26:58+01:00
Dr. Trebitsch
http://blog.hu/user/12823
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15609088" class="reply_nick_680987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15609088 );">@MAFVM</a>: Ha én nyerek a lottón, az én garázsomban kb. ugyanezek fognak állni... Jó az ízlésed.<br />
<br />
Mondjuk Ferrarira, Lambóra nem vágyom, de a DS, a P1800 és az 504 coupé jöhet a németek mellé.<br />
<br />
De inkább kinézek az ablakon a Corollámra, és visszatérek a Földre...
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15610835
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T20:42:27+01:00
2012-01-23T20:42:27+01:00
bebe tv
http://blog.hu/user/538643
Csak egy kis kiegészítés. Az utolsó modell az 1961-es DKW 1000 már külön olajozású volt, és nem keveréket kellett bele tankolni.<br />
A 70-es években gondolom ugyanazzal külön olajozású berendezéssel árulták Belgiumban és Hollandiában a Wartburgot.
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15609981
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T19:22:57+01:00
2012-01-23T19:22:57+01:00
Tomi1973Wien
http://blog.hu/user/165339
szep iromany, koszonet :-)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15609954
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T19:20:21+01:00
2012-01-23T19:20:21+01:00
robian
http://blog.hu/user/225098
a rozsdás teslás furgonnak szeme van és néz vele
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15609257
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T18:14:30+01:00
2012-01-23T18:14:30+01:00
DaBigMeyow
http://blog.hu/user/35786
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15609047" class="reply_nick_383897" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15609047 );">@don't</a>: Jogos, vettem!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15609088
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T18:01:06+01:00
2012-01-23T18:01:06+01:00
MAFVM
http://blog.hu/user/680987
Ez a Dannenhauer & Stauss Volkswagen Cabriolet gyönyörű. Nagyon hasonlít a Porsche 356-ra ami a kedvenc autóm. Így tudnám elképzelni a veterán gyűjteményem: a kis vw cabrio, P. 356B, P. 356 Speedster, P. 914, P. 911 (a 70es évekből), VW bogár cabrio, Golf I (max. 80asig még kisműszerfalas ez speciel már megvan :) ), Jetta I, BMW 2002, BMW 2000CS, Audi 80 B1, Audi 100 Cupe S, Mercedes 300 SL, Opel Kadett C, Opel Olimpia<br />
És a nem németek: Ferrari daytona spyder, Lamorghini Miura, Lamborghini Urraco, Lamborghini Countach, Volvo Amazon, Volvo P1800, Volvo 164, Peugeot 504 cupe, Ciroen DS, Ford Lotus Cortina (ez nem elírás ilyen létezik :) )<br />
Azt hiszem ezeknél többre nem vágyom :D Persze mind eredeti vagy 100%-os restaurált állapotban :) Na majd, ha megint 2milliárd felett lesz a lottó és megnyerem akkor begyűjtöm mindet :D :D
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15609047
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T17:57:17+01:00
2012-01-23T17:57:17+01:00
don't
http://blog.hu/user/383897
Igen,kicsit felreertheto./lehet csak nekem/<br />
Nem kell azonnal guglival+tortenelemkonyvvel tamadni,csak egy artatlan eszrevetel volt.Elnezest.
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15608850
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T17:38:55+01:00
2012-01-23T17:38:55+01:00
DaBigMeyow
http://blog.hu/user/35786
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15608707" class="reply_nick_383897" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15608707 );">@don't</a>: Ezt most ugye nem komolyan kérdezted? <br />
Guglizd meg légyszi: Szövetséges hatalmak és tengelyhatalmak. De a történelemkönyvben is benne van! ;) Vagy a nagy kezdőbetűt hiányoltad?
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15608707
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T17:27:42+01:00
2012-01-23T17:27:42+01:00
don't
http://blog.hu/user/383897
Szep autok.Az 1000-es Wartburgok is nagyon szepek voltak.<br />
"a haditermelésre átállt cégeket először porrá bombázták a szövetségesek"<br />
A mi szovetsegeseink a nemetek voltak.Hogy is van ez?
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15608577
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T17:16:03+01:00
2012-01-23T17:16:03+01:00
FEKI
http://blog.hu/user/302416
Ha választani lehetne akkor inkább a BMW 507 !!!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15607939
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T16:12:53+01:00
2012-01-23T16:12:53+01:00
Sam. Joe
http://blog.hu/user/167667
Te jó ég, a Danenhauer & Stauss Volkswagen kabrió be szép!
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15607815
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T16:00:02+01:00
2012-01-23T16:00:02+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15607796" class="reply_nick_609047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15607796 );">@SomeSeed</a>: épp a múlt héten mutattak belőle platósat, és hát a dobozos fasza kis bulimobil lenne. :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15607796
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T15:58:21+01:00
2012-01-23T15:58:21+01:00
SomeSeed
http://blog.hu/user/609047
<a href="http://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008?fullcommentlist=1#c15607576" class="reply_nick_44335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15607576 );">@Rocko-</a>: Kéne bizony! Meg a Schnellaster is! :)
https://autohistory.blog.hu/2012/01/23/monza_2008/full_commentlist/1#c15607576
Válasz erre: Dögös német test - DKW 3=6 Monza
2012-01-23T15:37:09+01:00
2012-01-23T15:37:09+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
az 1000 SP meg Monza kéne, hogyne kéne!
https://autohistory.blog.hu/2009/06/21/matra_7/full_commentlist/1#c15246669
Válasz erre: A Matra története - 2. rész: Le Mansból a golfmeccsekre
2011-12-17T22:53:43+01:00
2011-12-17T22:53:43+01:00
Tozsman
http://blog.hu/user/620722
Gratulálok , ez igen a Rancho gyermek korom kedvenc matchbox autója volt !
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14186553
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-10T21:52:25+02:00
2011-08-10T21:52:25+02:00
Hammer
http://blog.hu/user/47900
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14163895" class="reply_nick_44887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14163895 );">@alecwolf</a>: Szívesen. Én köszi a remek posztot. Mike pedig mailben köszönte meg az innen érkező látogatókat. (Korábban rajzoltam egy Ford V8-at a fotója alapján, innen a levelezőpartnerség.)
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14185701
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-10T20:03:56+02:00
2011-08-10T20:03:56+02:00
Csapszi
http://blog.hu/user/214320
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14185349" class="reply_nick_44887" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14185349 );">@alecwolf</a>: <br />
Hú! Akkor még nem nagyon értettem hozzá, és nagyon régen volt. <br />
Valami membrán szakad állandóan el, ettől nem ment rendesen. A legnagyobb hiba az volt, hogy Magyarországon senki nem értett hozzá. <br />
De félelmeteseket gyorsult ,ha éppen ment.<br />
Mondjuk a váz sem volt túl stabil, 200 felett <br />
be-beszitált sokszor az eleje.
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14185349
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-10T19:20:55+02:00
2011-08-10T19:20:55+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14174691" class="reply_nick_214320" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14174691 );">@Csapszi</a>: <br />
Mi volt a hibájuk?
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14174691
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-10T08:42:33+02:00
2011-08-10T08:42:33+02:00
Csapszi
http://blog.hu/user/214320
Nekem volt RD350 YPVS-em. Kegyetlenül ment.<br />
Csak nagyon hamar széthullottak.
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14172205
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T19:15:28+02:00
2011-08-09T19:15:28+02:00
ZON
http://blog.hu/user/167778
Bocs, hogy ismét a motorkerékpáros kilengésén csámcsogok, de ha jól tudom, az RD sorozaton mutatkozott be a YPVS (Yamaha Power Valve System)változó kipufogónyílás-keresztmetszet, ami a kétüteműek számára mérföldkőnek számít.AZT is Bizzarini eszelte ki ?<br />
(Szóljatok, ha valahol tévedek!)
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14168796
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T11:50:53+02:00
2011-08-09T11:50:53+02:00
Hurri Kán
http://blog.hu/user/167044
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14167211" class="reply_nick_37458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14167211 );">@rognork</a>: <br />
Nem azok... utána kéne nézni...
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14168283
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T10:55:11+02:00
2011-08-09T10:55:11+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14164465" class="reply_nick_588026" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14164465 );">@aranypenz.blog.hu</a>: <br />
Ezek szerint igaz volt a három példány? (Az egyik forrás három megépített autót említett, de az összes többi helyen kettőről volt szó)
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14168094
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T10:33:23+02:00
2011-08-09T10:33:23+02:00
alecwolf
http://blog.hu/user/44887
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14167994" class="reply_nick_265532" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14167994 );">@hallari</a>: <br />
<br />
Ennél is egyszerűbb a dolog.<br />
A Bizzarrini Stradale az Iso Grifo testvére volt, amibe pedig az amerikai V8-ast szereltek Rivoltáék.<br />
<br />
Bizzarrini hülye lett volna plusz pénzt és energiát áldozni egy új motor kifejlesztésére (úgyhogy PeterBlaunál a pont).
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14167994
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T10:21:57+02:00
2011-08-09T10:21:57+02:00
hallari
http://blog.hu/user/265532
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14162382" class="reply_nick_399519" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14162382 );">@denieboy</a>: "Nem fér a fejembe egy ember aki V12-eseket tervez, miért rak végül Chevy motorokat az autóiba???miéért?" Szerintem a költségek lefaragása miatt. A többedik bukta után a megrendelők/csapattársak valószínűleg már morogtak, hogy "jó-jó, szép dolog az egyedi motor, de mostmár pénzt is kéne csinálni a vállalkozásból...". A másik indok valószínűleg a célpiac lehetett: Amerikában akkortájt nem rajongtak a kihegyezett európai sportkocsikért, jobban szerették a nyomatékos, nagyköbcentis motorokat.
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14167373
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T08:53:04+02:00
2011-08-09T08:53:04+02:00
Demidoux
http://blog.hu/user/180704
Csoda ez az ember. És csoda az összes autója, amihez hozzányúlt.<br />
A 70-es évek formavilága közelebb is áll a szívemhez, mint a maiak.<br />
Olaszországba kell menni egyetemre, ha az ember járműmérnökséggel akar foglalkozni. Belefuthatok egy élő legendába. Csak fel is ismerjem. :)
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14167226
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T08:26:15+02:00
2011-08-09T08:26:15+02:00
esef
http://blog.hu/user/135231
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14167211" class="reply_nick_37458" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14167211 );">@rognork</a>: <br />
hát ezt próbálom vau-vauzni, hogy szerintem is 180 fokos V12 :)
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14167211
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T08:23:16+02:00
2011-08-09T08:23:16+02:00
rognork
http://blog.hu/user/37458
<a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14165758" class="reply_nick_167044" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14165758 );">@gyvy</a>: <a href="http://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini?fullcommentlist=1#c14165773" class="reply_nick_135231" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14165773 );">@esef</a>: <br />
angol irodalmak a flat 12 nevet a 180 fokos v12-re használják, éppen most lepődtem meg, hogy pl a porsche is ezt használta a boxer helyett a 917 le mans-i autójában. szóval szerintem ezek mind v motorok.
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14167028
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T07:38:33+02:00
2011-08-09T07:38:33+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Mecsoda különbség van egy "Günther-technologishe" és egy olasz autó között.<br />
<br />
Elképesztő.<br />
<br />
Hiába vett tk. a VW olasz kocsikat, szinte soha nem lesz képes olyan kocsit csinálni, amitől az ember gyönyörében bepisil.
https://autohistory.blog.hu/2011/08/08/bizzarrini/full_commentlist/1#c14166621
Válasz erre: A melós dícsérete: Bizzarrini
2011-08-09T00:38:42+02:00
2011-08-09T00:38:42+02:00
Kopi3.14
http://blog.hu/user/41745
Ott véletlen nem egy F40 farát látni? Vagy csak ennyire hasonlít?
https://autohistory.blog.hu/2007/09/03/majdnem_ferrari_az_asa/full_commentlist/1#c14166269
Válasz erre: Majdnem Ferrari: az ASA
2011-08-08T23:02:47+02:00
2011-08-08T23:02:47+02:00
ColT
http://blog.hu/user/40347
Pedig milyen jó kis méregzsákok lehettek ezek :)